poniedziałek, 12 stycznia 2015

Ahoy!!! pomysł na pokój chłopca!

Szukanie pomysłów na urzadzenie Naszego domu pochłonęło mnie bez reszty ;) a mam jeszcze na głowie zobowiązania zawodowe, które często niestety lądują na drugim planie...a wszystko przez jakże emocjonujący czas, który właśnie nadchodzi :)

Weekend spędziłam w poszukiwaniu inspiracji do pokojów dziecinnych... dużo różnych mniej lub bardziej kolorowych pomysłów znalazłam w internecie. I ostatecznie chyba się już zdecydowałam :)

Pokój synka będzie utrzymany w stylu marynistycznym... Wiem, wiem...pewnie powiecie, że oklepany, że jeden z najbardziej popularnych, itd.
Jednak nie mogliśmy wybrać inaczej, przecież mieszkamy nad morzem! mój synek jest zapalonym pływakiem (zmagania z basenem rozpoczął mając niespełna pół roczku), a na dokładkę w połowie jest Mazurem! U dziadków na Mazurach gości często, a jachty zachwycają go od dziobu aż po rufę :)
Więc jest już koncepcja w mojej głowie i częsciowo na papierze. Synek "przyklepał" wszystko z aprobatą. Będzie tapeta w pasy, będzie kotwica i ster, koło ratunkowe, modele statków, może i latarnia morska się znajdzie. Bardzo mnie korci, żeby zacząć zakupy!!! Przyznam się Wam, że zamówiłam poduszki z motywami marynistycznymi, nie wiem gdzie to pomieszczę, ale nie mogłam się powstrzymać.
Znlazłam sklep, który ma w asortymencie większość dodatków morskich, których potrzebuję, wybieram się tam w przyszły weekend i będę buszować. Pochwalę się Wam, jeśli coś fajnego kupię.
Tapeta, do której najbardziej się przekonałam, jest z serii Nordic Home Fluggera
barwy tych tapet zostały specjalnie dobrane do północnych, skandynawskich wnętrz, dzięki czemu doskonale rozświetlają pomieszczenie.

Jeśli chodzi o zakupy wnętrzarskie, moja siostra ciągle hamuje moje zapędy, ale chyba średnio jej to wychodzi, bo większość dodatków, dekoracji do, jak ja to mówię "nowego domu", wylądowało właśnie w jej mieszkaniu i chowają się pod łóżkiem, w szafach i innych schowkach :)

O pokoju dla córeczki będzie w następnym cyklu ;)
Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz